]1[. دانایی مقدم، دلنشین(1393). تبیین روابط مفهومی سه نظریه رفتار اطلاعاتی، تعامل انسان و اطلاعات، دوره یکم ، شماره 2، صص 159-150
[2]. Taghavi. F and Moosavi-Movahedi .A.A “Free Radicals, Diabetes, and Its Complexities” in Book “Plant and Human Health”(2019) Vol 2, pp. 1-41
]۳[. اصغرپورمهربانی، داوود (1390). سنجش اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشکده علوم ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم براساس مقیاس اضطراب کتابخانهای باستیک.پایاننامه کارشناسی ارشد.گروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه آزاد اسلامی همدان.
]۴[. ایمان زاده، علی و کریمی، جواد و فرجپور بناب، فاطمه(1398). اثر بخشی آموزش سواد رسانهای بر کاهش اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز، پژوهشای ارتباطی (پژوهش و سنجش). دوره بیست وششم، شماره4، صص 207-173.
]۵[. بادن، دیوید و یوجین، لین.2020، اضافه بار اطلاعاتی. ترجمه محمدرضا لشگری، چاپ اول، سال 1400، ویراست.
[6]. Edurardo, luis and ofonos mazzon, jose(1984). Information overload choice deferral, and moderating role of need for cogition: Empirical evidence, Revista de Administracao,vol.51, No.1, pp. 36_55.
[7]. Olufemi j ,ojo mr(2016). Information Anxiety and information overload of undergrauates in Two universities in south- west Nigeria, Library philosophy, vol.2, No.1, pp. 1-27.
]۸[. حاجی زین العابدینی، محسن (1385). مهندسی ارزش در کتابداری و اطلاع رسانی با تاکید بر مدیریت اطلاعات، فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی، دوره نهم، شماره 4، صص44-31.
]۹[.کاشی، زهرا و نوکاریزی، محسن و صنعت جو، اعظم (1396). نقش کتابداران، خدمات اطلاع رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان. کتابداری و اطلاعرسانی. دوره بیستم، شماره 4، صص 55-30.